event-rwg

 

Kepada semua penggemar makanan, anda semua dijemput untuk mengembara ke masa lalu dengan penganjuran
Lost Recipes: An Affair with Chef Wan and Friends. Berlatarkan kehijauan subur di The Great Lawn, Resorts World Awana, makan malam gala ini akan berlangsung pada hari Sabtu, 27 Januari 2024. Menjelang petang, bersiaplah untuk merasai pelbagai resepi yang hampir terlupa dihidupkan semula, membawa warisan budaya bersatu dengan inovasi kuliner yang menakjubkan.

 

TEMPAH SEKARANG

 

Nikmati Hidangan Daripada Bintang Kulinari Terkemuka:

event-rwg

Kredit imej: Resorts World Genting / Instagram

Ditarik inspirasi daripada 152 hidangan tradisi Malaysia dalam buku resipi Makanan Warisan Terancam, Datuk Redzuawan Ismail yang lebih dikenali sebagai Chef Wan dan pasukan cef terbilang akan mencipta pengalaman menjamu selera yang tiada tandingannya. Menyertai beliau adalah Chef Supachai Saisoigeon dari Resorts World Genting, Chef Eksekutif Ahmad Rosnie dari Resorts World Awana, dan Chef Gianini Donadoni dari Ayu Awana. Gabungan kepakaran mereka pastinya akan membawa kita semua dalam sebuah pengembaraan rasa yang tak terlupakan.

 

Sorotan Budaya dan Hiburan:

event-rwg

 Kredit imej:The Comedy Club Asia

event-rwg

 Kredit imej: A.P.U / Facebook

 

Malam itu juga akan lebih istimewa dengan persembahan penuh gelak tawa daripada “comedy legend” terkenal, Harith Iskander, di samping irama bertenaga dan menawan Unit Perkusi Aseana (A.P.U), sebuah ensembel yang membawa jiwa muzik Malaysia ke atas pentas.


Pakej Penginapan Eksklusif:

event-rwg

 

Jom rasai keanggunan dan keselesaan yang tiada tandingan dengan pakej istimewa kami sempena Lost Recipes: An Affair with Chef Wan and Friends. Pengalaman menjamu selera berharga hanya RM792 setiap orang untuk ahli Genting Rewards dan RM880 setiap orang untuk bukan ahli Genting Rewards, di mana setiap suapan menjanjikan pengalaman citarasa Malaysia yang kaya dan tradisional.
Bagi mereka yang mencari percutian hujung minggu yang mewah, tetamu juga boleh memilih pakej “Menginap & Makan”. Daripada keselesaan mewah bilik Superior Deluxe kami kepada bilik villa kami, pastinya penginapan anda akan diingat seperti hidangan gastronomi. Selain itu, anda juga akan mendapat sarapan bufet percuma pada pagi berikutnya di Jom Makan Awana.

 

TEMPAH SEKARANG

 

Tawaran Istimewa untuk Pemegang Kad BSN:

 

Bagi pemegang kad Bank Simpanan Nasional (BSN), nikmati diskaun istimewa 10% untuk tempahan bilik untuk Lost Recipes: An Affair with Chef Wan and Friends di Resorts World Awana. Cuma perlu tempah melalui laman web kami dengan menggunakan kad BSN anda.

 

BELI TIKET SEKARANG

 


Lost Recipes: An Affair with Chef Wan and Friends bukan sekadar jamuan makan malam sahaja; ia adalah perayaan yang meriah bagi masakan Malaysia yang penuh dengan warisan. Jangan lepaskan peluang anda untuk menjadi sebahagian daripada malam yang pasti akan dikenang, di mana setiap hidangan mempunyai cerita dan setiap rasa membangkitkan memori yang dihargai. Tempah tempat anda sekarang dan jadilah sebahagian daripada pengembaraan gastronomi eksklusif ini!