Sebagai ibu bapa atau anak-anak, kita semestinya mahukan yang terbaik untuk keluarga kita lagi-lagi dalam keseronokan bersama! Jangan risau, kami bawakan kepada anda keistimewaan yang ada di Taman Tema Genting SkyWorlds sebagai destinasi percutian yang tidak boleh dilupakan.


1.  Satu-Satunya Taman Tema dengan Pengiktirafan Platinum Malaysia Tourism Quality Assurance

event-rwg


Taman tema ini menjadi yang pertama dan satu-satunya di Malaysia yang mendapat penghargaan tersebut dari MOTAC oleh kerana keutamaan dan mutu perkhidmatan yang disediakan di sini.

 Taman Tema Genting SkyWorlds merupakan destinasi hiburan terunggul bagi keluarga dengan pelbagai teknologi canggih dan sembilan "dunia" bertema yang menarik. Taman tema ini dianugerahkan penarafan platinum Malaysia Tourism Quality Assurance (MyTQA) oleh Kementerian Pelancongan, Seni dan Budaya Malaysia (MOTAC) pada tahun 2023.

KETAHUI LEBIH LANJUT

 

 

2. Tarikan Keluarga Outdoor Terbaik oleh Parents' Choice Awards 2023
 

event-rwg

Sumber imej: Parenthood
 

event-rwg


Parenthood, majalah ibubapa terkenal telah mengenal pasti dan membawa ke hadapan jenama dan produk yang paling dipercayai oleh ibu bapa. Berdasarkan kualiti dan jaminan sebagai keutamaan utama untuk anak-anak, Taman Tema Genting SkyWorlds telah dipilih sebagai destinasi yang paling ideal pada tahun 2023 untuk semua. 

 

 

3. 8 Taman Tema Baru yang Terbaik Di Dunia oleh CNN Travel
 

event-rwg

Sumber Imej: CNN Travel

Taman Tema Genting SkyWorlds telah dinobatkan sebagai 1 daripada 8 taman tema baru terbaik di dunia pada Ogos 2023. Antara taman tema lain yang dinobatkan bersama adalah:
• Peppa Pig Theme Park, Florida
• Lotte World Adventure Busan, South Korea
• Columbia Pictures Aquaverse, Thailand
• Legoland Korea Resort, South Korea
• Ghibli Park, Japan
• Super Nintendo World, California
• Katmandu Park, Punta Cana, Dominican Republic

 

TIKET DAN PAKEJ TAMAN TEMA GENTING SKYWORLDS

 

 

4. Harga tiket serendah RM98
 

event-rwg


Dari serendah RM98 je, korang dah boleh masuk semua sembilan dunia yang ada dalam Taman Tema Genting SkyWorlds. Senang kan? Tak perlu fikir banyak-banyak, hanya beli tiket, lepas tu serbu semua rides yang korang nak!

 

TEMPAH SEKARANG

 

 

5.  Berdekatan Dengan Segala Yang Anda Perlukan
 

event-rwg


Jika anda telah penat seharian bermain di taman tema, terdapat banyak pilihan sama ada untuk berehat dengan pakej penginapan kami atau pun sambung membeli-belah. Terdapat juga restoran-restoran dengan pelbagai cita rasa untuk anda cuba seperti Jom Makan SkyAvenue, Burger & Lobster dan banyak lagi!

 

LIHAT SEMUA TAWARAN

 

Bersempena Parents Day yang akan datang tak lama lagi, inilah masanya untuk anda luangkan masa untuk bawa family anda ke sini untuk bercuti. Ayuh bermain di taman tema dengan pelbagai pengiktirafan, pakej tiket yang berbaloi dan berdekatan dengan pelbagai kemudahan. Jangan lepaskan peluang untuk cipta kenangan terindah bersama orang tersayang!